Vastgoedbeheer Nijmegen

Wil je ook tijd en geld, maar vooral veel gedoe, besparen op vastgoedbeheer? Neem dan contact met ons op! Wij beheren graag jouw vastgoed in Nijmegen. Wij beheren vastgoed voor grote en kleine vastgoedbeleggers in Nijmegen. Onze focus ligt op vastgoedbeheer in de provincie Gelderland, maar onze dienstverlening is beschikbaar in heel Nederland. Wij hanteren een persoonlijke en professionele werkwijze.

Vastgoedbeheer in Nijmegen geeft jou deze voordelen:

  • Wij werken met de nieuwste online tools en technieken zoals een online vastgoeddossier
  • Wij zijn gecertificeerd QSAM (Qualified Smart Asset Manager)
  • Een ludieke en zeer gewaardeerde “welkom huurder-service”
  • Uitermate goede contacten met aannemers, onderhoudsbedrijven, makelaars en beleggers. Omdat wij veel vastgoed beheren, kunnen wij goede afspraken maken met deze partijen.
  • Maatwerkafspraken mogelijk (bijvoorbeeld financiĆ«le mandaten)
  • Wist je dat wij zelf ook beleggen in vastgoed? Lees hier meer over ons. Daarom weten wij als geen ander wat beleggers en huurders belangrijk vinden.

Graag nemen wij jou alle zorgen voor het vastgoedbeheer uit handen. Dan houd jij meer tijd over voor andere, leuke, dingen. In principe werken wij via een totaalconcept. Dit bestaat uit:

Administratief beheer

  • Inspecties bij oplevering en eindoplevering
  • Inventarisatielijst checken
  • Registreren en vastleggen van huurders- en gebruikersgegevens
  • Huurovereenkomsten opstellen
  • Beheerovereenkomsten opstellen
  • Indien nodig:
    • Aan- of afmelden bij een energiebedrijf
    • Aan- of afmelden kabel, tv-aansluiting of internet
    • Parkeervergunning regelen
    • Verzorgen van opstal en/of aansprakelijkheidsverzekeringen

Commercieel beheer

  • Prijsbepaling huur
  • Plaatsen van het onroerend goed op relevante websites
  • Actief zoeken naar nieuwe huurders
  • Screenen van de potentiĆ«le huurders
  • Voeren van contractonderhandelingen
  • Onderhouden van contacten met de huurders
  • Toezicht houden op het naleven van de contractuele overeenkomsten
  • Zorgen voor een optimaal huurgenot voor de huurders met onze “welkom huurder-service”

Technisch beheer

  • Zorgen dat het onroerend goed altijd in goede staat van onderhoud is
  • Reparaties en klachten afwikkelen
  • 24-uurs dienst
  • Inschakelen van vakmensen bij noodzakelijk onderhoud
  • Afhandelen van reparaties en storingen
  • Advies over onderhoud
  • Indien nodig (optioneel, maatwerkafspraken):
    • MJOP opstellen
    • Bouwkundige keuring
    • Offerteaanvraag grote onderhoudswerkzaamheden
    • Begeleiden van grote onderhoudswerkzaamheden

Financieel beheer

  • Innen van de huur
  • Aanmanen van de huurders
  • Doorstorten van alle ontvangen huren
  • Verrekenen van reparaties en onderhoud
  • Jaarlijkse huurverhogingen
  • Afrekenen (jaarlijkse) servicekosten
  • Afwikkelen waarborgsom met de huurder

Wij zijn de specialist in vastgoedbeheer in de provincie Gelderland.